Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дослідження математичних уявлень дошкільників з порушенням інтелекту

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Омельченко, М. С.
dc.date.accessioned 2017-11-09T10:29:18Z
dc.date.available 2017-11-09T10:29:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Омельченко, М. С. Дослідження математичних уявлень дошкільників з порушенням інтелекту / М. С. Омельченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 66-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16410
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі дослідження математичних уявлень дошкільників з порушенням інтелекту 6-7 років. Автор визначає зміст поняття і основні наукові досягнення у галузі проблеми формування елементарних математичних уявлень дітей з порушенням інтелекту. Особлива увага приділяється засвоєнню лічби, виконанню простих арифметичних дій. В основі статті постає аналіз результатів дослідження сформованості математичних уявлень даної категорії дітей. Розглянуті три етапи проведеного експериментального дослідження, визначені рівні математичних уявлень дітей з порушенням інтелекту. Представлені у статті результати свідчать про те, що більшість досліджуваних мають низький та середній рівні сформованості математичних уявлень, що вказує на необхідність подальшого вивчення даної проблеми, а також створення методичних розроблень, які б підвищили ефективність роботи з формування навичок лічби, складання та віднімання у дошкільників з порушенням інтелекту. ua
dc.description.abstract Статья посвящена проблеме исследования математических представлений дошкольников с нарушением интеллекта 6-7 лет. Автор определяет содержание понятия и основные научные достижения в сфере проблемы формирования элементарных математических представлений детей с нарушением интеллекта. Особое внимание уделяется усвоению счета, выполнению простых арифметических действий. В основе статьи заложен анализ результатов исследования сформированности математических представлений данной категории детей. Рассмотрены три этапа проведенного экспериментального исследования, определены уровни математических представлений детей с нарушением интеллекта. Представленные в статье результаты свидетельствуют о том, что большинство испытуемых имеют низкий и средний уровни сформированности математических представлений, что указывает на необходимость дальнейшего изучения данной проблемы, а также создания методических разработок, которые бы повысили эффективность работы по формированию навыков счета, сложения и вычитания у дошкольников с нарушением интеллекта. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the study of mathematical representations of preschool children with intellectual disabilities 6-7 years. The author defines the content of the concept and the basic scientific achievements in the field of problems of formation of elementary mathematical representations of children with intellectual disabilities. Particular attention is paid to the assimilation of the account operations of addition and subtraction.The article laid the basis of analysis of the results of formation of mathematical representations of a given category of children. We consider three stages of the pilot study, we determined the levels of mathematical views that children with intellectual disabilities. Presented in the article results indicate that the majority of subjects have low and medium levels of formation of mathematical representations, indicating the need for further study of the problem, as well as creating teaching materials that would have increased the efficiency of work on the formation of numeracy skills in preschool children with intellectual disabilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject арифметичні дії ua
dc.subject дошкільники з порушенням інтелекту ua
dc.subject лічба ua
dc.subject математичні уявлення ua
dc.subject арифметические действия ua
dc.subject дошкольники с нарушением интеллекта ua
dc.subject счет ua
dc.subject математические представления ua
dc.subject arithmetic ua
dc.subject preschool children with intellectual disabilities ua
dc.subject through mathematical representation ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Дослідження математичних уявлень дошкільників з порушенням інтелекту ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics