Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особенности диалогической речи у старших дошкольников с общим недоразвитием речи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дроздова, Н. В.
dc.contributor.author Вепрева, А. В.
dc.date.accessioned 2017-11-08T11:13:33Z
dc.date.available 2017-11-08T11:13:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Дроздова, Н. В. Особенности диалогической речи у старших дошкольников с общим недоразвитием речи / Н. В. Дроздова, А. В. Вепрева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 38-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16395
dc.description.abstract У статті розглядаються питання вивчення діалогічного мовлення і, особливо, вміння ставити запитання у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Виявлено, що на характер продукування питань у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення впливає не тільки наявність або відсутність зорової опори, але і змістовний компонент ілюстрації, тип використовуваних питань з боку дорослого. Вказується на необхідність здійснення цілеспрямованої роботи з формування вміння ставити запитання у дошкільнят із загальним недорозвиненням мовлення на корекційних заняттях. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы изучения диалогической речи и, в частности, умения задавать вопросы у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. Выявлено, что на характер продуцирования вопросов у старших дошкольников с общим недоразвитием речи влияет не только наличие либо отсутствие зрительной опоры, но и содержательный компонент иллюстрации, тип используемых вопросов со стороны взрослого. Указывается на необходимость осуществления целенаправленной работы по формированию умения задавать вопросы у дошкольников с общим недоразвитием речи на коррекционных занятиях. ua
dc.description.abstract The article deals with the study of dialogical speech and in particular with the ability to ask questions of elder preschool children (4-5 years old) with general speech underdevelopment . It was revealed that the nature of building a question by elder preschool children with general speech underdevelopment is affected not only by the presence or absence of visual support, but also by a substantial component of illustration, which is normally the type of questions used by adults. The necessity of determined work on building skills of elder preschool children with general speech underdevelopment to ask questions at (during) correctional lessons is highlighted. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діалогічне мовлення ua
dc.subject старші дошкільнята із загальним недорозвиненням мовлення ua
dc.subject корекційні заняття ua
dc.subject диалогическая речь ua
dc.subject старшие дошкольники с общим недоразвитием речи ua
dc.subject коррекционные занятия ua
dc.subject dialogical speech ua
dc.subject elder preschool children with general speech underdevelopment ua
dc.subject correctional lessons ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особенности диалогической речи у старших дошкольников с общим недоразвитием речи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу