Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перегляд Навчально-науковий інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації по темі "викладач"

ISSN: 2310-8290

Перегляд Навчально-науковий інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації по темі "викладач"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна (ВСП «Ніжинський фаховий коледж НУБіП України», 2021)
    Підготовка сучасного викладача новатора професійно-художніх дисциплін вимагає чітко визначених освітніх цілей і мотивів. З‘ясування, організація та застосування психолого-педагогічних умов навчального процесу, має ...
  • Отрох, Н. (Київ Аграр Медіа Груп 2015, 2015)
    Представлено визначення психо-логічної компетентності викладача та основні структурні компоненти такої компетентності. Сформульо-вано висновок, що психологічні компетенції є складовими професій-них компетенцій і постають ...
  • Андрущенко, Віктор Петрович; Нестеренко, Г. (Київ Аграр Медіа Груп 2015, 2015)
    Обґрунтовано спорідненість професійних функцій викладача управлінській діяльності і актуальність використання в його роботі методичного арсеналу не тільки класичної педагогіки, але й менеджменту. Підкреслено багатовимірність ...
  • Нестеренко, Г. (Київ Аграр Медіа Груп 2015, 2015)
    Розроблено систему управлін-ських компетенцій викладача як впорядковану і внутрішньо пов’язану сукупність необхідних управлінських знань, вмінь, навичок, здатностей, які використовує педагог у своїй професійній діяльності. ...
  • Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна; Гуменюк, Софія Василівна (Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2021-10)
    В дослідженні окреслені вимоги до рівня підготовки викладача та його вміння організовувати навчально-виховний процес, наукову роботу, узагальнювати педагогічний і методичний досвід, критично оцінювати результати власної ...
  • Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна (2018)
    Вища школа на сучасному етапі розвитку системи освіти в Україні є одним із визначальних чинників відтворення інтелектуальних і продуктивних сил суспільства, розвитку духовної культури народу, запорукою майбутніх успіхів у ...
  • Нестеренко, Галина Олегівна (ВІР УАН, 2012)
    Розкриваються складові і форми реалізації принципу інноваційності в підвищенні кваліфікації викладачів вищої школи.
  • Нестеренко, Галина Олегівна (ВІР УАН, 2011)
    Розкриваються концептуальні засади нелінійного тлумачення інноваційних компетенцій викладача – в основі якого лежить не класичне урізноманітнення форм і технологій навчання, а принципова непередбачуваність процесу і результату.