З точки зору сучасної лінгвометодики проаналізовано теоретичне і практичне значення лінгвокультурології як науки, що вивчає культурно марковані мовні одиниці, для процесу професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. Особливого значення навчання
лінгвокультурології набуває у процесі
професійної підготовки студентів за
спеціальністю «Дошкільна освіта»
(спеціалізація: іноземна мова), адже перед
ними постає завдання оволодіти навичками
міжкультурної комунікації, і відповідно
набути міжкультурної комунікативної
компетентності. Навчання
лінгвокультурології у процесі професійної
підготовки майбутніх вихователів
відповідає вимогам сучасної культурно-спрямованої мовної освіти і сприяє
усвідомленню студентами особливостей
взаємозв’язку мови та культури, засвоєнню
комплексу основних лінгвокультурологічних
понять, формуванню полікультурної мовної
особистості.
From the point of view of modern linguistic methodology, theoretical and practical value of cultural linguistics as a science that investigates culturally marked language units for the process of professional training of future specialists of preschool education has been analyzed. Cultural linguistic teaching
becomes of particular importance in the
process of professional training of students
majoring in “Preschool education”
(specialization: foreign language), because
they face the challenge to master the skills of
intercultural communication, and thus acquire
intercultural communicative competence. Teaching cultural
linguistics in the process of professional
training of future teachers meets the
requirements of modern cultural-oriented
language education and promotes awareness
of students as to the peculiarities of
interrelation of language and culture,
mastering a set of core linguistic and cultural
concepts, formation of a multicultural
linguistic individual.