Визначено
витоки, напрями та обґрунтовано
особливості особистісно-орієнтованого
підходу щодо навчання студентів у вищому
навчальному закладі. Здійснено аналіз
різнорівневого, індивідуального,
диференційованого, суб'єктивно-особистісного підходів у сучасній освіті
України. Виявлено переваги й недоліки
освітніх технологій та особливості
організації процесу навчання майбутніх
фахівців в контексті сучасний викликів
освіти.
Навчально-виховний процес на
основі особистісно-орієнтованого підходу
повинен відбуватися на основі врахування
індивідуально-психологічних особливостей
студентів; їх самостійності у виборі форм,
методів і засобів навчання; самоконтролю;
самооцінки результатів своєї діяльності.
The
sources, directions and peculiarities of
personality-oriented approach to students'
training in higher educational institutions are
defined. Analysis of multi-level, individual,
differentiated, subjective-personality
approaches in modern education of Ukraine
was carried out. Advantages and
disadvantages of educational technologies and
peculiarities of organization of future
specialists training in the context of modern
educational challenges are revealed. Educational process on
the basis of a personally-oriented approach
should take place taking into account
individual psychological peculiarities of
students; their independence in the choice of
forms, methods and means of learning; selfcontrol;
self-assessment of their activities
results.