У статті здійснено теоретичний аналіз педагогічного інструментарію підготовки
майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін до організації гурткової роботи.
Охарактеризовано основні форми й методи навчання у вищій школі та акцентовано на тих,
використання яких оптимізує підготовку майбутнього педагога до здійснення позаурочної
роботи.
В статье осуществлен теоретический анализ педагогического инструментария
подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин к организации кружковой
работы. Охарактеризованы основные формы и методы обучения в высшей школе и
акцентировано на тех, использование которых оптимизирует подготовку будущего педагога к
осуществлению внеурочной работы.
The article provides a theoretical analysis of pedagogical tools of training of the future teachers of
physical and mathematical sciences to the organization of a circle work. The basic forms and methods of
teaching in higher education are characterized and those whose use will optimize the preparation of the
future teachers for the implementation of a circle work are accentuated.