Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування предметної компетентності – основа розвитку особистості учнів засобами фізики як навчального предмету

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, К. В.
dc.date.accessioned 2017-09-15T10:35:10Z
dc.date.available 2017-09-15T10:35:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Коваленко, К. В. Формування предметної компетентності – основа розвитку особистості учнів засобами фізики як навчального предмету / К. В. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 22-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15579
dc.description.abstract У статті розглядається питання формування предметної компетентності учнів з фізики. Доведено, що формування предметної компетентності учнів з фізики є актуальною проблемою. Ця проблема потребує розв’язання в умовах реалізації компетентнісного підходу в освіті, а також переходу на навчання фізики за новими навчальними програмами. Проаналізовано зміст поняття “предметна компетентність” та “предметна компетентність учня з фізики на рівні основної школи”. Обґрунтовано, що реалізацію компетентнісного підходу необхідно починати ще на рівні основної школи. Доведено, що важливим показником сформованості предметної компетентності з фізики є уміння розв’язувати задачі, здійснювати необхідну кількість послідовних логічних кроків та операцій з метою одержання результатів. Методика навчання має забезпечувати розвиток здатності учнів застосовувати отримані у школі знання і вміння у життєвих ситуаціях, а також створити умови для успішної подальшої навчальної діяльності у галузі фізики. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается вопрос формирования предметной компетентности учащихся по физике. Доказано, что формирование предметной компетентности учащихся по физике является актуальной проблемой. Эта проблема требует решения в условиях реализации компетентностного подхода в образовании, а также перехода на обучение физике по новым учебным программам. Проанализировано содержание понятия “предметная компетентность” и “предметная компетентность ученика по физике на уровне основной школы”. Установлено, что предметная компетентность является основой развития личности учащегося средствами физики как учебного предмета. Обосновано, что реализацию компетентностного подхода необходимо начинать еще на уровне основной школы. Доказано, что важным показателем сформированности предметной компетентности по физике является умение решать задачи, осуществлять необходимое количество последовательных логических шагов и операций с целью получения результатов. Овладение методами решения физических задач является неотъемлемой составляющей предметной компетентности по физике учащихся основной школы. Методика обучения должна обеспечивать развитие способности учащихся применять полученные в школе знания и умения в жизненных ситуациях, а также создать условия для успешной дальнейшей учебной деятельности в области физики. ua
dc.description.abstract The article discusses the formation of subject competence of students in physics. It is proved that the formation of subject competence of students in physics is an urgent problem. This problem needs to be addressed in terms of implementation of competence approach in education and transition to teaching physics under the new curriculum. Analyzed the meaning of “subject competence” and “subject competence of pupils of secondary school”. Proved that the implementation of competence approach should begin even at secondary school. It is proved that an important indicator of formation of subject expertise in physics is the ability to solve problems, to carry out the required number of consecutive logical steps and operations in order to obtain results. Methods of teaching should ensure the development of students’ ability to apply school knowledge and skills in everyday situations and create the conditions for successful further training activities in the field of physics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject методика навчання фізики ua
dc.subject предметна компетентність з фізики ua
dc.subject методика обучения физике ua
dc.subject предметная компетентность по физике ua
dc.subject methods of teaching physics ua
dc.subject subject competence in teaching physics ua
dc.subject.classification 372.853 ua
dc.title Формування предметної компетентності – основа розвитку особистості учнів засобами фізики як навчального предмету ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу