ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олалі, Н. В. | |
dc.contributor.author | Залізко, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-12T13:45:57Z | |
dc.date.available | 2017-09-12T13:45:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Олалі, Н. В. Про особливості репрезентативно-ілюстративного способу доведення деяких теорем математичного аналізу з урахуванням професійної спрямованості студентів / Н. В. Олалі, В. Д. Залізко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 12. – C. 111-116. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15530 | |
dc.description.abstract | У роботі наведено авторський спосіб доведення теореми про обчислення довжини явно заданої спрямлюваної дуги та показано переваги репрезентативно-ілюстративного доведення цієї теореми для студентів нематематичних спеціальностей. | ua |
dc.description.abstract | В работе приведен авторский способ доказательства теоремы о вычислении длины явно заданной спрямляемых дуги и показаны преимущества репрезентативно-иллюстративного доказательства этой теоремы для студентов нематематических специальностей. | ua |
dc.description.abstract | In this paper we presents the author's way of proving theorem about calculating the length of immediately defined rectifiable arc and shows advantages of representative and illustrative proof of this theorem for students of non-mathematical specialities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | спрямлювана дуга | ua |
dc.subject | репрезентативно-ілюстративний метод | ua |
dc.subject | спрямляемая дуга | ua |
dc.subject | репрезентативно-иллюстративный метод | ua |
dc.subject | rectifiable arc | ua |
dc.subject | representative and illustrative way | ua |
dc.title | Про особливості репрезентативно-ілюстративного способу доведення деяких теорем математичного аналізу з урахуванням професійної спрямованості студентів | ua |
dc.type | Article | ua |