Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, Микола Савич
dc.date.accessioned 2017-09-11T12:53:04Z
dc.date.available 2017-09-11T12:53:04Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Корець М. С. Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій / М. С. Корець // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис Інституту Вищої освіти АПН України, 2006. – № 1– С. 49-53 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15495
dc.description.abstract Розглянуто взаємозв’язок фундаментальності і професійної спрямованості природни­чо-математичних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів для освітньої галу­зі «Технології». Продемонстровано варіанти пропедевтичної підготовки вчителів цього фа­ху при вивченні фундаментальних навчальних дисциплін. ua
dc.description.abstract The interconnection offundamentality and professional direction of mathematical subjects in : 1 the educative bnpnch «Technologies» teacher’s training is shown. Variants of propedeutic training of future teachers when studying fundamental subjects of this speciality are demonstrated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вища освіта України ua
dc.subject професійна спрямованість ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject фундаментальні дисципліни ua
dc.subject вчителі технологій ua
dc.title Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу