ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Корець, Микола Савич | |
dc.date.accessioned | 2017-09-11T12:53:04Z | |
dc.date.available | 2017-09-11T12:53:04Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Корець М. С. Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій / М. С. Корець // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис Інституту Вищої освіти АПН України, 2006. – № 1– С. 49-53 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15495 | |
dc.description.abstract | Розглянуто взаємозв’язок фундаментальності і професійної спрямованості природничо-математичних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів для освітньої галузі «Технології». Продемонстровано варіанти пропедевтичної підготовки вчителів цього фаху при вивченні фундаментальних навчальних дисциплін. | ua |
dc.description.abstract | The interconnection offundamentality and professional direction of mathematical subjects in : 1 the educative bnpnch «Technologies» teacher’s training is shown. Variants of propedeutic training of future teachers when studying fundamental subjects of this speciality are demonstrated. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вища освіта України | ua |
dc.subject | професійна спрямованість | ua |
dc.subject | фахова підготовка | ua |
dc.subject | фундаментальні дисципліни | ua |
dc.subject | вчителі технологій | ua |
dc.title | Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій | ua |
dc.type | Article | ua |