Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Корець, Микола Савич
dc.date.accessioned 2017-09-11T12:53:04Z
dc.date.available 2017-09-11T12:53:04Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Корець М. С. Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій / М. С. Корець // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис Інституту Вищої освіти АПН України, 2006. – № 1– С. 49-53 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15495
dc.description.abstract Розглянуто взаємозв’язок фундаментальності і професійної спрямованості природни­чо-математичних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів для освітньої галу­зі «Технології». Продемонстровано варіанти пропедевтичної підготовки вчителів цього фа­ху при вивченні фундаментальних навчальних дисциплін. ua
dc.description.abstract The interconnection offundamentality and professional direction of mathematical subjects in : 1 the educative bnpnch «Technologies» teacher’s training is shown. Variants of propedeutic training of future teachers when studying fundamental subjects of this speciality are demonstrated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вища освіта України ua
dc.subject професійна спрямованість ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject фундаментальні дисципліни ua
dc.subject вчителі технологій ua
dc.title Професійна спрямованість фундаментальних навчальних дисциплін у фаховій підготовці вчителів технологій ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics