У статті висвітлено теоретико-методичні підходи до конструювання змісту навчальної програми з дисципліни «Загальна фізика» для студентів педагогічних університетів. Показано, що головною метою викладання дисципліни «Загальна фізика» є забезпечення предметної компетентності студента на основі засвоєння ним теорій, законів і моделей сучасної фізики та оволодіння природничонауковими методами пізнання. Визначено такі системоутворюючі елементи дисципліни «Загальна фізика», як загальнонаукові, природничонаукові, фундаментальні фізичні знання та знання профільної спрямованості.
В статье освещены теоретико-методические подходы к конструированию содержания учебной программы нормативной дисциплины «Общая физика» для студентов педагогических университетов. Показано, что главной целью преподавания дисциплины «Общая физика» является обеспечение предметной компетентности студента на основе усвоения им теорий, законов и моделей современной физики и овладения естетственнонаучными методами познания. Определены такие системообразующие элементы дисциплины «Общая физика», как общенаучные, естественнонаучные, фундаментальные физические знания и знания профильной направленности.
In the article the theоretical and methodological basis are lighted up near constructing of maintenance of educational peogramme of normative discipline «General physics» for the students of pedagogical universities. It is shown that the primary objective of teaching of discipline «General physics» is providing of subject competence of student on the basis of mastering to them theories, laws and models of modern physics and capture by the natural scientific methods of cognition. Also we define such system-created elements of discipline «General physics» as scientific, natural-science, fundamental physical knowledge and knowledge of profile orientation.