Підготовка студентів вищої школи полягає не лише у сприйнятті певної складності та обсягу навчального матеріалу. У методиці навчальної діяльності закладена творча складова, яка базується на самостійності пізнавальної діяльності студентів. В даній роботі ми розповідаємо про наш досвід набуття знань і умінь з інформаційних технологій від студентів. Пізнавальна діяльність реалізується на послідовних рівнях і з застосуванням різних форм (аудиторних та позааудиторних) самостіної роботи.
Подготовка студентов в высшей школе состоит не только в восприятии определëнной сложности и обëма учебного материала. В методике учебной работы заложенно творческое начало, которое основанно на самостоятельной познавательной деятельности студентов. В настоящей работе мы рассказываем о нашем опыте приобретения знаний и умений по информационным технологиям от студентов. Познавательная деятельность реализуется на последовательных уровнях и применяя разные формы (аудиторные и внеаудиторные) самостоятельной работы.
The students’ preparation in higher education does not come down only to acquiring knowledge of a certain complexity and volume. In the methodology of academic work creativity is set as a key component, which is based on the amount of self-directed cognitive activity of students. In this article we share our experience of the students’ acquisition of knowledge and skills in information technologies by involving cognitive activity on separate levels by implementing various forms (curricular and extracurricular) of self-directed work.