ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Євсеєва, О. Г. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-08T11:10:05Z | |
dc.date.available | 2017-09-08T11:10:05Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Євсеєва, О. Г. Математичні предметні дії та їх освоєння у навчанні на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 53-60. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15443 | |
dc.description.abstract | У статті наведено основні види математичних предметних дій. Проаналізовано можливості використання теорії поетапного формування розумових дій під час навчання математики у вищій школі. Розглянуто п’ять етапів освоєння математичних предметних дій: ознайомлювально-мотиваційний етап, етап матеріалізованої форми, етап мовної форми вголос, етап мовної форми про себе, етап автоматизованої форми дії. | ua |
dc.description.abstract | В статье приведены основные виды математических предметных действий. Проанализированы возможности использования теории поэтапного формирования умственных действий при обучении математике в высшей школе. Рассмотрены пять этапов освоения математических предметных действий: вводно-мотивационный этап, этап материализованной формы, этап громко речевой формы, этап речевой формы про себя, этап автоматизированной формы действия. | ua |
dc.description.abstract | The main types of mathematical subject actions are resulted in the article. Possibilities of the use of the mental actions stage-by-stage forming theory at teaching of high mathematics are analyzed. Five stages of mastering of mathematical subject actions are considered: introductory-motivational stage, stage of materialized form, stage loud linguistic form, stage of linguistic form about itself, stage of the automated form of action. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | математика у вищій школі | ua |
dc.subject | дія | ua |
dc.subject | форми дії | ua |
dc.subject | математика в высшей школе | ua |
dc.subject | действие | ua |
dc.subject | формы действия | ua |
dc.subject | mathematical subject | ua |
dc.subject | action | ua |
dc.subject | form of action | ua |
dc.title | Математичні предметні дії та їх освоєння у навчанні на засадах діяльнісного підходу | ua |
dc.type | Article | ua |