Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гричаник, Н. І.
dc.date.accessioned 2017-06-26T08:59:05Z
dc.date.available 2017-06-26T08:59:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Гричаник Н. І. Проблема шкільного аналізу епічного твору в методичній науці / Н. І. Гричаник // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 202-206 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14803
dc.description.abstract У статті розглядається проблема шкільного аналізу епічних творів. Розкриваються погляди методистів на етапи роботи з епічним твором та традиційні шляхи його аналізу. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема школьного анализа эпических произведений. Раскрываются взгляды методистов на этапы работы с эпическим произведением и традиционные пути его анализа. ua
dc.description.abstract The article focuses on the problem of school analysis of the epic works. There are disclosed the views of Methodists on the steps of learning the epic work and traditional ways of its analyzing in the article. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject аналіз ua
dc.subject літературознавчий аналіз ua
dc.subject шкільний аналіз ua
dc.subject анализ ua
dc.subject литературоведческий анализ ua
dc.subject школьный анализ ua
dc.subject analysis ua
dc.subject literary analysis ua
dc.subject school analysis ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Проблема шкільного аналізу епічного твору в методичній науці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу