У статті розглядається проблема вивчення педагогічних дисциплін майбутніми інженерами-педагогами. Здійснений аналіз ролі педагогічних дисциплін у змісті інженерно-педагогічної освіти, досліджено
авторські методики викладу педагогічних дисциплін, запропоновано власну методику організації вивчення
дисциплін педагогічного циклу.
В статье рассматривается проблема изучения педагогических дисциплин будущими инженерами-педагогами. Осуществлен анализ роли педагогических дисциплин в содержании инженерно-педагогического
образования, исследовано авторские методики изложения педагогических дисциплин, предложено
собственную методику организации изучения дисциплин педагогического цикла.
The article focuses on proving of studying the pedagogical disciplines of the future teacher-engineers. The
analysis of the role of educational disciplines in engineering and content of teacher education, investigated own methods
of presentation of pedagogical disciplines, offered his own method of organizing study subjects pedagogical cycle.