У статті аналізуються співвідношення категорій “екологічна свідомість” і “екологічна
самосвідомість”. Обґрунтовуються етапи формування екологічних ціннісних орієнтацій студентів та шляхи
удосконалення екологічної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах у контексті розвитку
екоцентричної екологічної свідомості майбутніх педагогів.
В статье анализируются соотношение категорий “экологическое сознание” и “экологическая
самосознание”. Обосновываются этапы формирования экологических ценностных ориентаций и пути
совершенствования экологического образования в высших педагогических учебных заведениях в контексте
развития экоцентрический экологического сознания будущих педагогов.
This article analyzes the interrelation categorys „ecological consciousness” and „ecological self-awareness”.
Substantiates stages formation of the environmental value orientations of students and ways to improve environmental
education in higher educational institutions in the context of development of ecocentric environmental consciousness of
future teachers.