ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Круцевич, Т. Ю. | |
dc.contributor.author | Соловей, Д. О. | |
dc.date.accessioned | 2017-06-21T12:32:36Z | |
dc.date.available | 2017-06-21T12:32:36Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Круцевич Т. Ю. Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи / Т. Ю. Круцевич, Д. О. Соловей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 12 (67). - С. 76-79 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14762 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу проблеми та перспективам розвитку форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах. Методи дослідження: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; історико-логічний метод; описовий метод; метод системного аналізу. У ході дослідження визначені недоліки, які не враховують позитивного досвіду систем фізичного виховання минулого, а саме: відсутність часу в процесі уроку на теоретичну підготовку; велика кількість учнів молодших і середніх класів на одного вчителя (більше 15 осіб); відсутність обов’язкового періодичного контролю фізичного розвитку учнів та ін. Виходячи з цього були представлені перспективи удосконалення змісту, організації і системи впровадження форм занять фізичними вправами в практичну діяльність вчителя. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена анализу проблемы и перспективам развития форм физического воспитания в общеобразовательных школах. Методы исследования: анализ и обобщение данных научно-методической литературы; историко-логический метод; описательный метод; метод системного анализа. В ходе исследования определены недостатки, которые не учитывают положительного опыта систем физического воспитания прошлого, а именно: отсутствие времени в процессе урока на теоретическую подготовку; большое количество учащихся младших и средних классов на одного учителя (более 15 человек); отсутствие обязательного периодического контроля физического развития учащихся и др. Исходя из этого были представлены перспективы совершенствования содержания, организации и системы внедрения форм занятий физическими упражнениями в практическую деятельность учителя. | ua |
dc.description.abstract | This article analyzes the problems and prospects of the development of forms of physical education in secondary schools. Methods: analysis and compilation of scientific literature; historical and logical method; descriptive method; the method of system analysis. During the research the disadvantages which do not include positive experience of physical education systems of the past, namely: absence of time during the lesson for theoretical preparation; a large number of junior and middle classes pupils per a teacher (more than 15 people); absence of compulsory periodic monitoring of the pupils` physical development, and others are identified. Based on this prospects for improving the content, organization and implementation of forms of physical training exercise in practical activities of teachers were presented. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | урок фізичної культури | ua |
dc.subject | форми організації фізичного виховання | ua |
dc.subject | недоліки | ua |
dc.subject | перспективи | ua |
dc.subject | урок физической культуры | ua |
dc.subject | формы организации физического воспитания | ua |
dc.subject | недостатки | ua |
dc.subject | перспективы | ua |
dc.subject | physical education lessons | ua |
dc.subject | forms of organization of physical education | ua |
dc.subject | deficiencies and prospects | ua |
dc.title | Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи | ua |
dc.type | Article | ua |