Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Круцевич, Т. Ю.
dc.contributor.author Соловей, Д. О.
dc.date.accessioned 2017-06-21T12:32:36Z
dc.date.available 2017-06-21T12:32:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Круцевич Т. Ю. Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи / Т. Ю. Круцевич, Д. О. Соловей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 12 (67). - С. 76-79 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14762
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу проблеми та перспективам розвитку форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах. Методи дослідження: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; історико-логічний метод; описовий метод; метод системного аналізу. У ході дослідження визначені недоліки, які не враховують позитивного досвіду систем фізичного виховання минулого, а саме: відсутність часу в процесі уроку на теоретичну підготовку; велика кількість учнів молодших і середніх класів на одного вчителя (більше 15 осіб); відсутність обов’язкового періодичного контролю фізичного розвитку учнів та ін. Виходячи з цього були представлені перспективи удосконалення змісту, організації і системи впровадження форм занять фізичними вправами в практичну діяльність вчителя. ua
dc.description.abstract Статья посвящена анализу проблемы и перспективам развития форм физического воспитания в общеобразовательных школах. Методы исследования: анализ и обобщение данных научно-методической литературы; историко-логический метод; описательный метод; метод системного анализа. В ходе исследования определены недостатки, которые не учитывают положительного опыта систем физического воспитания прошлого, а именно: отсутствие времени в процессе урока на теоретическую подготовку; большое количество учащихся младших и средних классов на одного учителя (более 15 человек); отсутствие обязательного периодического контроля физического развития учащихся и др. Исходя из этого были представлены перспективы совершенствования содержания, организации и системы внедрения форм занятий физическими упражнениями в практическую деятельность учителя. ua
dc.description.abstract This article analyzes the problems and prospects of the development of forms of physical education in secondary schools. Methods: analysis and compilation of scientific literature; historical and logical method; descriptive method; the method of system analysis. During the research the disadvantages which do not include positive experience of physical education systems of the past, namely: absence of time during the lesson for theoretical preparation; a large number of junior and middle classes pupils per a teacher (more than 15 people); absence of compulsory periodic monitoring of the pupils` physical development, and others are identified. Based on this prospects for improving the content, organization and implementation of forms of physical training exercise in practical activities of teachers were presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject урок фізичної культури ua
dc.subject форми організації фізичного виховання ua
dc.subject недоліки ua
dc.subject перспективи ua
dc.subject урок физической культуры ua
dc.subject формы организации физического воспитания ua
dc.subject недостатки ua
dc.subject перспективы ua
dc.subject physical education lessons ua
dc.subject forms of organization of physical education ua
dc.subject deficiencies and prospects ua
dc.title Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу