Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив методики стимульованого розвитку рухливості на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колумбет, О. М.
dc.date.accessioned 2017-06-21T12:18:02Z
dc.date.available 2017-06-21T12:18:02Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку рухливості на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 12 (67). - С. 67-72 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14760
dc.description.abstract У статті викладений аналіз багаторічних досліджень методики стимульованого розвитку координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ (зокрема, рухливості). Мета: дослідити вплив стимульованого розвитку рухливості впродовж трьох років на показники координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ. Матеріал: у дослідженнях прийняли участь 264 студентки. Оцінювалися реагувальні здібності, рівень статичної та динамічної рівноваги, здібності до орієнтації у просторі, бистрота оперативного мислення, об’єм механічного запам’ятовування, розподіл уваги, рівень точності, швидкість та переключення уваги, точність виконання завдання. Результати: матеріали досліджень показали, що рухливість – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Висновки: отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати рухливість необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення. ua
dc.description.abstract Цель: исследовать влияние стимулируемого развития подвижности на протяжении трех лет на показатели координационных качеств студенток педагогических ВУЗов. Материал: в исследованиях приняли участие 264 студентки. Оценивались реагирующие способности, уровень статического и динамического равновесия, способности к ориентации в пространстве, быстрота оперативного мышления, объём механического запоминания, распределение внимания, уровень точности, быстрота и переключение внимания, точность выполнения задания. Результаты: материалы исследований показали, что подвижность  достаточно сложное координационное качество, которое имеет разные проявления и разновидности, совершенствование которых требует использования разнообразных упражнений. Творческие двигательные задания требуют разных условий для их осуществления, и для оценивания нужны соответствующие критерии. Выводы: получены данные исследований свидетельствуют о том, что развивать подвижность необходимо в соответствии с ее разновидностями и проявлениями, что, в свою очередь, требует соответствующего подхода к содержанию методики ее совершенствования. ua
dc.description.abstract Purpose: in the article the expounded analysis of long  term researches of methods of the stimulated development of coordinating internalss of students of pedagogical institutes of higher (in particular, to agility). Material: in the research 264 girl students participated. Estimation of reactive capabilities, level of static and dynamic equilibrium, were estimated, сapabilities for an orientation in space, quickness of the operative thinking, volume of the mechanical memorizing, distribution of attention, level of exactness, quickness and switching of attention, exactness of the job processing. Results: materials of researches showed that agility is difficult enough coordinating quality, which has different displays and varieties perfection of which requires the use of various exercises. Creative motive tasks require different terms for their realization, and for an evaluation corresponding criteria are needed. Conclusions: data of researches are got testify that developing agility is necessary in accordance with her varieties and displays, that, in turn, requires the corresponding going near maintenance of methods of her perfection. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject координаційні якості ua
dc.subject рухливість ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject координационные качества ua
dc.subject подвижность ua
dc.subject physical education ua
dc.subject coordinating ua
dc.subject internals ua
dc.subject agility ua
dc.title Вплив методики стимульованого розвитку рухливості на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу