У статті розглядається проблема забезпечення професійного та особистісного зростання майбутніх
викладачів економіки інноваційного типу в економічному університеті шляхом впровадження у навчальний
процес з дисципліни «Методика викладання економіки» технік і прийомів розвитку економічного мислення.
Завдяки міжпредметності та синергетичності «Методика викладання економіки» визначає не тільки чому і
як навчати, але й які якості та якими шляхами (методами) їх виховати і розвити у майбутніх викладачів
економіки.
В статье рассматривается проблема обеспечения профессионального и личностного роста будущих
преподавателей экономики инновационного типа в экономическом университете путем внедрения в учебный
процесс дисциплины «Методика преподавания экономики» приемов развития экономического мышления.
Благодаря межпредметности и синергетичности «Методика преподавания экономики» определяет не только чему и как научить, но и какие качества и какими путями (методами) их воспитать и развить у
будущих преподавателей экономики.
The article focuses on proving the professional and personality growth for future teachers of innovative type in the
economic university following the implement into the study course «Methodology of economic teaching» techniques of
the development of economic thinking. Due to concord of objectives and the synergetic effects «Methodology of
economic teaching» is formed not only in what way and how to teach, but what skills and methods are used and which
train students to be the best teachers of economic science.