ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Глазунова, Ірина Кимівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-06-13T09:43:33Z | |
dc.date.available | 2017-06-13T09:43:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Глазунова І. К. Інструментально-виконавська підготовка майбутнього вчителя музики на основі модульно-рейтингової системи навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. К. Глазунова ; наук. керівник О. П. Щолокова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14593 | |
dc.description.abstract | Матеріали дослідження можуть використовуватися для розробки методичних рекомендацій, створення навчально-методичних посібників з метою удосконалення фахових знань, умінь і навичок студентів. Сформульовані в дослідженні основні положення, зроблені висновки, викладений фактичний матеріал може використовуватись для складання індивідуальних планів студентів за освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр» і «магістр» музичного мистецтва; для оновлення змісту навчання лекційних курсів з інструментально-виконавської підготовки. | ua |
dc.description.abstract | В диссертации исследуется проблема формирования инструментально-исполнительской подготовки будущего учителя музыки на основе модульно-рейтинговой системы обучения. Проанализировано состояние данной проблемы в научной литературе, в теории и практике высшего музыкально-педагогического образования, выявлена сущность инструментально-исполнительской подготовки студентов на основе модульно-рейтинговой системы обучения и ее компонентная структура; дано определение понятия «инструментально-исполнительская подготовка будущего учителя музыки на основе модульно-рейтинговой системы обучения». | ua |
dc.description.abstract | The dissertation is directed on finding doctorate of the candidate of pedagogical sciences with specialization 13.00.02 – the theory and methodics of musical education. – National Pedagogical University of Dragomanov. – Kyiv, 2014. The problem of formation instrumental- performed preparation of future music teachers related to modal-rating education system is being researched in this thesis. The condition of this problem was analysed in science literature, in the theory and practices of highest musical-pedagogical education, the entity of such preparation was denoted and the modal-rating structure itself; the definition of “instrumental-performed preparation of future music teachers related to the core of modal-rating educational system has been pointed out. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | модульно-рейтингова система навчання | ua |
dc.subject | інструментально-виконавська підготовка | ua |
dc.subject | майбутній учитель музики | ua |
dc.subject | організація процесу навчання | ua |
dc.subject | поетапна методика | ua |
dc.subject | instrumental-performed preparation | ua |
dc.subject | music teacher | ua |
dc.subject | modal-rating educational system | ua |
dc.subject | organization of educational process | ua |
dc.subject | educational methodic | ua |
dc.subject | инструментально-исполнительская подготовка | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | модульно-рейтинговая система обучения | ua |
dc.subject | организация процесса обучения | ua |
dc.subject | поэтапная методика | ua |
dc.subject.classification | 378.147:78 (043.3) | ua |
dc.title | Інструментально-виконавська підготовка майбутнього вчителя музики на основі модульно-рейтингової системи навчання | ua |
dc.type | Other | ua |