Матеріали дослідження можуть використовуватися для розробки методичних рекомендацій, створення навчально-методичних посібників з метою удосконалення фахових знань, умінь і навичок студентів. Сформульовані в дослідженні основні положення, зроблені висновки, викладений фактичний матеріал може використовуватись для складання індивідуальних планів студентів за освітньо-кваліфікаційними рівнями «бакалавр» і «магістр» музичного мистецтва; для оновлення змісту навчання лекційних курсів з інструментально-виконавської підготовки.
В диссертации исследуется проблема формирования инструментально-исполнительской подготовки будущего учителя музыки на основе модульно-рейтинговой системы обучения. Проанализировано состояние данной проблемы в научной литературе, в теории и практике высшего музыкально-педагогического образования, выявлена сущность инструментально-исполнительской подготовки студентов на основе модульно-рейтинговой системы обучения и ее компонентная структура; дано определение понятия «инструментально-исполнительская подготовка будущего учителя музыки на основе модульно-рейтинговой системы обучения».
The dissertation is directed on finding doctorate of the candidate of pedagogical sciences with specialization 13.00.02 – the theory and methodics of musical education. – National Pedagogical University of Dragomanov. – Kyiv, 2014.
The problem of formation instrumental- performed preparation of future music teachers related to modal-rating education system is being researched in this thesis. The condition of this problem was analysed in science literature, in the theory and practices of highest musical-pedagogical education, the entity of such preparation was denoted and the modal-rating structure itself; the definition of “instrumental-performed preparation of future music teachers related to the core of modal-rating educational system has been pointed out.