Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики з використанням проектної технології

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліхун, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2012-10-14T18:50:42Z
dc.date.available 2012-10-14T18:50:42Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Поліхун, Наталія Іванівна. Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики з використанням проектної технології : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. І. Поліхун ; наук. кер. А. В. Касперський ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 21 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1458
dc.description.abstract У дисертації наведене теоретичне обґрунтування проблеми розвитку учнівської творчості у процесі навчання фізики та представлене нове її вирішення з використанням проектної технології. Уточнені поняття: проектна діяльність учня, навчальний проект з фізики, учнівський творчий проект. Теоретично обґрунтований зміст, психологічна, функціональна та організаційна структура проектної діяльності учня, психолого-педагогічні умови її освоєння старшокласниками. Проаналізовані можливості проектної технології навчання у реалізації основних завдань окреслених новою програмою з фізики (12-річна школа), встановлений комплексний інтегрований характер діяльності учнів у навчальному проекті з фізики. Запропонована структурна модель освоєння проектної діяльності учнями в процесі навчання фізики на поетапному трирівневому принципі у визначених базових формах: пропроектній, квазіпроектній та проектно-навчальній і відповідного керування нею комплексом навчальних, пізнавальних та наукових творчих завдань. Вона реалізується в процесі суб’єкт-суб’єктної взаємодії у високоінтелектуальному навчальному середовищі. Розроблено комплекс дидактичних умов, методів та засобів організації проектної діяльності учнів старших класів у процесі навчання фізики на уроках, в позаурочній та позакласній роботі, а також психолого-педагогічне і методичне забезпечення розвитку учнівської творчості. Педагогічним експериментом доведено ефективність запропонованої методики. Результати впроваджені в процес навчання фізики загальноосвітньої школи. ru_RU
dc.description.abstract In the thesis we highlight the theoretic generalization of the problem of the development of pupils' creative activity in the process of teaching physics and present a new way of its solution by using project technology. The phenomena of pupil’s project activity, educational physics project, pupipl's creative project are specified. The essence, the psychological, functional and organizational structure of pupil’s project activity, the psychological and pedagogical conditions of its mastering by senior pupils are theoretically grounded, the potentialities of the project technology of education in the realisation of the tasks set by a new physics program (12-year school) are analysed, the complex and integrated character of pupil’s activity in the educational physics project is determined. We propose the structural organization of mastering of the project activity by pupils in the process of teaching physics on a three-level principle in the determined basic forms, such as pro-project, quasi-project, educational project. The complex of the didactic conditions, methods and means of the organization of senior pupils' project activity in the process of teaching physics during and after lessons and in out-of-school hours is developed as well as the psychological, pedagogical and methodical conditions of the development of pupils' creative work. The pedagogic experiment proves the effectiveness of the proposed methods. The results are implemented in the process of teaching physics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject проектна діяльність учня ru_RU
dc.subject навчальний проект з фізики ru_RU
dc.subject проектна технологія навчання ru_RU
dc.subject методика розвитку творчої діяльності ru_RU
dc.subject pupil's project activity ru_RU
dc.subject educational physics progect ru_RU
dc.subject project technology of education ru_RU
dc.subject methods of creative activity development ru_RU
dc.subject.classification 372.853 ru_RU
dc.title Розвиток творчої діяльності старшокласників у процесі навчання фізики з використанням проектної технології ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу