У статті розглянуто погляди вчених щодо сутності поняття "духовність
особистості". Подано авторське визначення духовності, її компонентів. Розкрито
психолого-педагогічний зміст кожного компонента. Запропоновано використовувати основи знань із психолого-педагогічного розвитку духовності майбутнього фахівця в освітньому процесі.
In the article the author gives the different views of scientists on the notion of individual
spirituality. The authors' definition of spirituality and its components is given. The psychologicalpedagogical matter of each component is considered. A basic knowledge of psycho-spiritual development of the future expert is recommended for use in educational process.
В статье рассмотрены взгляды ученых на содержание понятия "духовность личности". Представлено авторское определение духовности, её компонентов. Раскрыто психолого-педагогическое содержание каждого компонента. Предложено использовать основы знаний психолого-педагогического развития духовности будущего специалиста в образовательном процессе.