Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розвитку психічних процесів у дітей молодшого шкільного віку із депривацією слуху

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демчук, С. П.
dc.contributor.author Випасняк, І. П.
dc.date.accessioned 2017-05-22T12:58:05Z
dc.date.available 2017-05-22T12:58:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Демчук С. П. Особливості розвитку психічних процесів у дітей молодшого шкільного віку із депривацією слуху / С. П. Демчук, І. П. Випасняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 3К 1 (70) 16. - С. 362-366 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14172
dc.description.abstract У статті розкрито особливості розвитку психічних процесів дітей молодшого шкільного віку із депривацією слуху. Мета дослідження: розкрити особливості розвитку психічних процесів дітей із депривацією слуху з метою їх соціальної адаптації у суспільство. У школярів із депривацією слуху спеціальних шкіл збережені тенденції нормального психічного розвитку і є значний потенціал у можливості розвитку їх особистості, котрі повинні бути розкриті вже в молодшому шкільному віці засобами адаптивної фізичної культури. Спеціально організоване цілеспрямоване використання засобів фізичного виховання максимально стимулюватиме розвиток сенсорики і психіки підростаючого організму молодшого школяра із депривацією слуху з психофізичними порушеннями. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты особенности развития психических процессов детей младшего школьного возраста с депривацией слуха. Цель исследования: раскрыть особенности развития психических процессов детей с депривацией слуха с целью их социальной адаптации в общество. У школьников с депривацией слуха специальных школ сохранены тенденции нормального психического развития и есть значительный потенциал в возможности развития их личности, которые должны быть раскрыты уже в младшем школьном возрасте средствами адаптивной физической культуры. Специально организованное целенаправленное использование средств физического воспитания будет максимально стимулировать развитие сенсорики и психики подрастающего организма младшего школьника с депривацией слуха с психофизическими нарушениями. ua
dc.description.abstract The article reveals peculiarities of development of mental processes of primary school children with hearing deprivation that caused by the presence of the main defect of secondary abnormalities and associated diseases. Objective: to reveal the features of development of the mental processes of children with hearing deprivation for their social adaptation in society. The leading idea of studies in recent years is the focus on the efficient use of stored functions with analyzers and compensatory remedial activity, the purposeful development of mental processes that cause these children master the relevant knowledge, skills and integrate them into society. In today's special boarding school there is a shortage of new and effective programs and methods of physical education aimed at all-round, harmonious development of children with disabilities in the psycho-physical and mental development, formation of socially significant individual personality traits. Junior student with hearing deprivation for all indicators significantly behind their peers in the healthy development of psychomotor functions. Lack of hearing, the presence of secondary violations, related diseases, as well as special conditions of development, training and education of children with hearing deprivation are prerequisites for physical, functional and mental disorders. However, students with hearing deprivation of special schools maintained normal mental development trends and there is significant potential opportunities for the development of their personality, which, according to scientists, should be disclosed as early as primary school age by means of adaptive physical education. Specially organized purposeful use of physical education maximally stimulate the development of sensory and mental younger student body with hearing deprivation and mental and physical disabilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject молодший школяр ua
dc.subject депривація ua
dc.subject слух ua
dc.subject психічний процес ua
dc.subject младший школьник ua
dc.subject депривация ua
dc.subject слух ua
dc.subject психический процесс ua
dc.subject junior student ua
dc.subject deprivation ua
dc.subject hearing ua
dc.subject mental process ua
dc.subject.classification 37.091.212 : 616.28 – 008.13/.14 ua
dc.title Особливості розвитку психічних процесів у дітей молодшого шкільного віку із депривацією слуху ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу