Основними завданнями сучасного загальноосвітнього закладу є засвоєння учнями навчальної програми і
закріплення її на фоні задоволення пізнавальних, естетичних та рухових вимог для загального здоров’язбереження,
формування інтелектуально та фізично гармонійно розвинутої особистості. Між тим простежується значне
погіршення стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку, особливо на етапі початкового навчання у першому –
другому класах. Дана обставина спонукає до пошуку нових ефективних дидактичних методик. форм і методів
навчання.У статті запропонована дидактична модель «навчання у русі» – освітньо-рухова методика навчання учнів
молодших класів в системі здоров’язбереження. В основі якої лежить створення творчого педагогічного процесу.
Запропоновану методику учитель може використовувати, пояснюючи сутність нового навчального матеріалу, або,
як правило, на заключній частині уроку, яка характеризується певним зниженням розумової працездатності і низьким
рівнем навчальної активності учнів.
Основными задачами современного общеобразовательного учреждения является усвоение учащимися учебной
программы и закрепление ее на фоне удовлетворения познавательных, эстетических и двигательных требований
для общего здоровьесбережения, формирование интеллектуально и физически гармонично развитой
личности.Между тем прослеживается значительное ухудшение состояния здоровья детей младшего школьного
возраста, особенно на этапе начального обучения в первом – втором классах. Данное обстоятельство побуждает к
поиску новых эффективных дидактических методик. форм и методов обучения.В статье предложена
дидактическая модель «обучение в движении» – образовательно-двигательная методика обучения учащихся
младших классов в системе здоровьесбережения. В основе которой лежит создание творческого педагогического
процесса. Предложенную методику учитель может использовать, объясняя сущность нового учебного материала,
или, как правило, на заключительной части урока, которая характеризуется определенным снижением умственной
работоспособности и низким уровнем учебной активности учащихся.
The main
tasks of a modern educational institution is students mastering the curriculum and securing it against the background of the
cognitive satisfaction, aesthetic and motor requirements for general health preservation, the formation of intellectually and
physically harmoniously developed personality. The article suggests a didactic model of "learning on the move", which is based
on the creation of a creative educational process. Such techniques teachers can use to explain the essence of the new
educational material, or, as a rule, in the final part of the lesson, which is characterized by a certain decline in mental capacity
and low level of educational activity of students. It established experimentally that in this part of the lesson the teacher offers
students display learning material in the form of motor actions, writing letters figures, phrases, foreign words, formulas, arithmetic
and mathematical examples and answers both the tip of the nose, shoulder points, hands or other parts of the body. This
approach not only promotes spatial memorization proposed educational knowledge, but also improve the mental health of the
Accounts of the motor activity of the muscles of the cervical spine to stimulate increased supply of oxygen to the cerebral cortex.