ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кріт, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2017-05-22T11:32:24Z | |
dc.date.available | 2017-05-22T11:32:24Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Кріт Н. В. Формування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класів / Н. В. Кріт // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / за ред. проф. Анатолія Ситченка. − № 4 (55), грудень 2016. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016. – С. 36-41. | ua |
dc.identifier.issn | 2078-2128 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14164 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості впровадження та експериментальної перевірки методики формування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класів. Обґрунтовано, що самостійна робота з підручником географії – провідний спосіб здобуття предметних компетенцій школярів, інструмент організації їх самоосвіти. Досліджено практику і узагальнено досвід щодо педагогічних умов формування вмінь самостійної роботи з підручником. За допомогою статистичних методів, що використовуються у педагогічних дослідженнях, автор інтерпретує результати експерименту, проведеного в умовах реального навчального процесу з географії в основній школі. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals peculiarities of implementation and experimental verification of methodology of secondary pupils’ skills formation for independent work with the textbook in the process of studying physical geography. It is proved that the individual work with the geography textbook is the leading method of gaining subject competences by pupils, their self-education instrument. The experience concerning the conditions of pupils’ skills formation for independent work with the textbook is explored and summarized. The author interprets the results of an experiment conducted in a real geography educational process at the basic school with the help of statistical methods used in pedagogical research. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во МНУ імені В. О. Сухомлинського | ua |
dc.subject | методика навчання географії | ua |
dc.subject | самостійна робота | ua |
dc.subject | шкільний підручник | ua |
dc.subject | формування вмінь | ua |
dc.subject | фізична географія | ua |
dc.subject | учні основної школи | ua |
dc.subject | компетенція | ua |
dc.subject | експеримент | ua |
dc.subject | methodology of teaching Geography | ua |
dc.subject | independent work | ua |
dc.subject | school textbook | ua |
dc.subject | formation of skills | ua |
dc.subject | Physical Geography | ua |
dc.subject | basic school pupils | ua |
dc.subject | the competence | ua |
dc.subject | the experiment | ua |
dc.subject.classification | 37.015.31:37.091.322]:911(075) | ua |
dc.title | Формування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класів | ua |
dc.type | Article | ua |