В сучасних соціально-економічних умовах важливого значення набуває професійна підготовка студентів
ВНЗ. Принцип органічного зв’язку фізичного виховання з практикою трудової діяльності найбільш конкретно
втілюється в професійно-прикладній фізичній підготовці. Завдання роботи – дослідження впливу засобів фізичного
виховання на адаптацію студентів хіміко-технологічних напрямків до специфічних умов професійної діяльності для
відповідності їх фізичних і психофізичних якостей та визначення основних компонентів змісту професійно-
орієнтованої фізичної підготовки. Отримано якісні і кількісні показники спеціальної працездатності, розвитку рухових
якостей до виконання професійної, праці які в більшості студентів знаходяться на низькому рівні і потребують
заходів для їх розвитку і корекції. Розроблено зміст професійно орієнтованої фізичної підготовки студентів хіміко-
технологічного факультету ДДТУ, що складався з двох блоків – фізкультурної освіти й професійно-прикладної
фізичної підготовки.
В современных социально-экономических
условиях важное значение имеет профессиональная подготовка студентов ВУЗов. Принцип органической связи
физического воспитания с практикой трудовой деятельности наиболее конкретно воплощается в
профессионально-прикладной физической подготовке. Задачи работы – исследование влияния средств физического
воспитания на адаптацию студентов химико-технологического направления к специфическим условиям
профессиональной деятельности, для соответствия их физических и психофизиологических качеств и определение
основных компонентов содержания профессионально-ориентированной физической подготовки. Получены
качественные и количественные показатели специальной работоспособности, развития двигательных качеств к
выполнению профессиональной работы, которые у большинства студентов находятся на низком уровне и требуют
мероприятий по их развитию и коррекции. Разработано содержание профессионально ориентированной физической
подготовки студентов химико-технологического факультета ДДТУ, которое состояло из двух блоков –
физкультурного образования и профессионально-прикладной физической подготовки.
.
Under present-day socio-economic conditions vocational training of university students is of great
importance. The principle of physical training organic connection with labor activity practice is most specifically realized in
vocational-applied physical training. The task of work is impact studying of physical training means on adaptation of
chemical and technological students to the specific conditions of professional activity, for adherence to their physical and
psycho-physiological qualities and determination of the main content components of professionally-oriented physical training.
Qualitative and quantitative rates of special working capacity, the development of motional qualities to carry out professional
work, which are low developed in the majority of students and require measures for their development and correction, have
been obtained. Professional-oriented physical training content of DDTU chemical and technological faculty students that
consisted of two parts – physical culture education and vocational-applied physical training has been developed.