Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джевага, В. В.
dc.date.accessioned 2017-05-18T12:40:30Z
dc.date.available 2017-05-18T12:40:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Джевага В. В. Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом / В. В. Джевага // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), Вип. 4 (74). - C. 21-24 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14125
dc.description.abstract У статті розглянуто стан сформованості кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. Проводиться порівняльний аналіз показників розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом. У експерименті прийняло участь 117 дітей молодшого шкільного віку без порушень слухової функції та 124 дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. Встановлено достовірні відмінності в розвитку кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху у порівнянні з їхніми однолітками зі збереженим слухом. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено состояние сформированности кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Проводится сравнительный анализ показателей развития кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха и их одногодков с сохраненным слухом. В эксперименте приняло участие 117 детей младшего школьного возраста без нарушений слуховой функции и 124 детей младшего школьного возраста с изъянами слуха. Установлены достоверные отличия в развитии кинестетических способностей детей младшего школьного возраста с изъянами слуха в сравнении с их однолетками с сохраненным слухом. ua
dc.description.abstract The article examines the state of formation kinesthetic abilities of primary school children with hearing impairments. The comparative analysis indexes of kinesthetic abilities of primary school children with hearing disabilities and their peers with preserved hearing. In the experiment was attended by 117 primary school children without disabilities auditory function and 124 primary school children with hearing impairments. Found significant differences in kinesthetic abilities of primary school children with hearing problems compared with their peers with preserved hearing. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject адаптивне фізичне виховання ua
dc.subject кінестетичні здібності ua
dc.subject молодші школяр ua
dc.subject адаптивное физическое воспитание ua
dc.subject кінестетичні [кинестические] способности ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject adaptive physical education ua
dc.subject kinesthetic abilities ua
dc.subject younger students ua
dc.title Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу