Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічний аналіз проблеми розвитку особистості в умовах професійного розвитку соціономічного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томаржевська, Інна Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-05-17T11:04:12Z
dc.date.available 2017-05-17T11:04:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Томаржевська І. В. Теоретико-методологічний аналіз проблеми розвитку особистості в умовах професійного розвитку соціономічного профілю / І. В. Томаржевська // Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. - К. : НУОУ, 2014. - Вип. 1 (38). - С. 314-320 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/14095
dc.description.abstract На сучасному етапі актуальним є вдосконалення професійної підготовки спеціалістів соціономічної сфери діяльності, основою професійної компетентності яких є особистісний компонент. В зв’язку з цим метою даної статті є теоретичний та методологічний аналіз проблеми розвитку особистості в умовах професійної підготовки соціономічного профілю. ua
dc.description.abstract На современном этапе актуальным является совершенствование профессиональной подготовки специалистов социономической сферы деятельности, основой профессиональной компетентности которых является личностный компонент. В связи с этим целью данной статьи является теоретический и методологический анализ проблемы развития личности в условиях профессиональной подготовки социономических профиля. ua
dc.description.abstract Inna V. Tоmarjevska. candidate of psychological sciences, associate Professor of the chair of practical psychology of the National Pedagogical Dragomanov University, (Kyiv). Theoretical - methodological analysis of problems of development of personality in of vocational training by socionomical profile. At the present stage is to improve the actual training specialists sotsionomichnoyi scope, basis of professional competence which is a personal component. In connection with deep and dynamic socio-economic changes, democratization and гуманізацізю the company increased the demand by socionomical profile, the representatives of which are psychologists, teachers and social workers. However, be aware that it is such spheres of social practice, in which the means of professional activity is actually the identity of a specialist. Therefore, require special attention and special features of the process of development of personality in the conditions of professional training соціономічного profile, the conditions that affect this process. The place of this problem in modern pedagogical and psychological researches has been analyzed, the conceptual analyze of the main research terms and methodological approaches to the study of the humanization. In this regard, the aim of this paper is a theoretical and methodological analysis of the problem in terms of personal development training sotsionomichnoho profile ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НУОУ ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject соціономічного профілю ua
dc.subject гуманізація ua
dc.subject особистісний підхід ua
dc.title Теоретико-методологічний аналіз проблеми розвитку особистості в умовах професійного розвитку соціономічного профілю ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу