Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перегляд Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент по темі "реклама"

ISSN: 2310-8290

Перегляд Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент по темі "реклама"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Герус, О. І. (Київ : Фенікс, 2013, 2013)
    У статті розкриваються особливості формування суспільних цінностей у дискурсивному полі комерційної реклами. Автором опрацьовано теоретико-методологічну схему дискурс-аналізу поля реклами, розкрито поняття дискурсу реклами. ...
  • Коваліско, Н.В.; Герус, О.І. (Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2013)
    Сьогодні ефект реклами в соціумі не обмежується зміною споживацької поведінки людей та підвищенням попиту, рекламна комунікація постає засобом створення нових соціальних зв’язків, нових форм свідомості, нових видів цінностей ...