Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шкіль, Микола Іванович
dc.contributor.author Колесник, Тамара Всеволодівна
dc.date.accessioned 2017-05-10T10:08:18Z
dc.date.available 2017-05-10T10:08:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Шкіль, М. І. Місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів / М. І. Шкіль, Т. В. Колесник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 1: Фізико-математичні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 13(1). - С. 24-30. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13890
dc.description.abstract У статті на прикладі авторських підручників для педагогічних університетів та загальноосвітніх шкіл розглядається питання про місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів. ua
dc.description.abstract The paper views the problem of place of mathematics textbook in cognitive activity of pupils and students on example of authors textbooks for pedagogical universities and secondary schools. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.title Місце підручника з математики у пізнавальній діяльності учнів і студентів ua
dc.title.alternative The place of mathematics textbook in cognitive activity of pupils and students ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics