Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Pet’ko, Lyudmila
dc.date.accessioned 2017-05-10T09:31:55Z
dc.date.available 2017-05-10T09:31:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Pet’ko Lyudmila. About socio-culturological content in teaching subjects / Lyudmila Pet’ko // Development strategy of science and education: Collection of scientific articles. – Fidelite editions, Namur, Belgique, 2017. - P. 316-319. - ISBN 978-0-9942661-4-9 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13881
dc.description.abstract Окреслено необхідність соціо-культурологічного наповнення змісту навчання іноземній мові майбутніх викладачів, зокрема, іноземних мов, у педагогічній освіті. Завдання вчителя викладати не тільки іноземну мову (або свій предмет), а шляхом її соціо-культурологічного наповнення. ua
dc.description.abstract This article reports on socio-culturological content knowledge of future teachers (in particular Foreign language teachers) in teacher education. Language teachers are also responsible for the teaching socio-culturological content in the foreign language. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Fidelite editions, Namur, Belgique ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject foreign language teaching ua
dc.subject cultural content knowledge ua
dc.subject university ua
dc.subject students ua
dc.subject навчання іноземній мові ua
dc.subject культурологічні знання ua
dc.subject університет ua
dc.subject студенти ua
dc.subject.classification 008:316.7]:81’234 ua
dc.title About socio-culturological content in teaching subjects ua
dc.title.alternative Про соціо-культурологічне наповнення навчальних дисциплін ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу