Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій в навчальному процесі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радченко, М. І.
dc.date.accessioned 2017-04-21T08:25:42Z
dc.date.available 2017-04-21T08:25:42Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Радченко М. І. Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій в навчальному процесі / М. І. Радченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 146-150 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13616
dc.description.abstract У статті розглядається проблема використання мультимедійних технологій в практиці вищої освіти. На основі аналізу різних підходів до трактування поняття уточнюється зміст поняття «мультимедійні технології». Висвітлюються психологічні особливості сприймання навчальної інформації, які необхідно враховувати при створенні мультимедійних презентацій, даються практичні рекомендації для більш ефективного їх використання. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема использования мультимедийных технологий в практике высшего образования. На основе анализа разных подходов к трактовке понятия уточняется содержание понятия "мультимедийные технологии". Освещаются психологические особенности восприятия учебной информации, которые необходимо учитывать при создании мультимедийных презентаций, даются практические рекомендации для более эффективного их использования. ua
dc.description.abstract In the article the problem of the use of multimedia technologies is examined in practice of higher education. On the basis of analysis of the different going near interpretation of concept maintenance of concept "multimedia technologies" is specified. Psychological features are illuminated perceptions of educational information, which must be taken into account at creation of multimedia presentations, practical recommendations are given for their more effective use. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мультимедійні технології ua
dc.subject мультимедія ua
dc.subject активізація пізнавальної діяльності ua
dc.subject мультимедійна презентація ua
dc.subject наочність ua
dc.subject мультимедийные технологии ua
dc.subject мультимедія ua
dc.subject активизация познавательной деятельности ua
dc.subject мультимедийная презентация ua
dc.subject наглядность ua
dc.subject multimedia technologies ua
dc.subject multimedia ua
dc.subject activation of cognitive activity ua
dc.subject multimedia presentation ua
dc.subject evidentness ua
dc.subject.classification 377:004.32 ua
dc.title Психолого-педагогічні особливості використання мультимедійних технологій в навчальному процесі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу