В статті розглядається модель дидактичного засобу навчання проектування баз даних на основі
ітерацій в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, яка побудована на основі методів
вирішення задач проектування баз даних різних родів, та дає змогу зануритись майбутнім викладачам у
професійний процес проектування баз даних. Розкривається вплив дидактичного засобу навчання на
професійне зростання майбутніх інженерів педагогів.
В статье рассматривается модель дидактического средства обучения проектированию баз данных
на основе итераций в процессе профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов, которая
построена на основе методов решения задач проектирования баз данных разных родов, и дает возможность
погрузиться будущим преподавателям в профессиональный процесс проектирования баз данных.
Раскрывается влияние дидактического средства обучения на профессиональный рост будущим инженерам
педагогов.
The article focuses on model of didactic teaching materials database design based on iteration in the training of
future engineers-teachers, which is based on methods for solving problems of database design of various kinds, and
gives opportunity to immerse future teachers in professional process of database design. Reveals the influence of
didactic learning tool for future engineers-teachers professional development of teachers.