Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Борисова, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2012-09-26T20:44:13Z
dc.date.available 2012-09-26T20:44:13Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Борисова, Тетяна Валеріївна. Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Борисова ; наук. кер. Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1358
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва. Охарактеризовано сутність та зміст музично-театральної діяльності, визначено її естетико-виховну значущість, проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи. Визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено та апробовано поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музичного-театрального мистецтва. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation investigates the issue of ensuring methodological preparation of future music teachers to esthetic education of school students by means of music and drama. We have characterized the essence and content of music and drama activities, defined their esthetic educational significance and analyzed methodological problems of training future music teachers to use the music theater means efficiently in esthetic education. We have determined and justified the criteria, indicators and levels of preparation of students majoring in music to educating school students esthetically by music theater means. We have developed and tested a step-by-step methodology of preparing future music teachers for esthetic education of school students by music and drama means. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методика підготовки ru_RU
dc.subject музично-театральна діяльність ru_RU
dc.subject естетичне виховання ru_RU
dc.subject актор музичного театру ru_RU
dc.subject музична режисура ru_RU
dc.subject методико-організаторські уміння ru_RU
dc.subject training methodology ru_RU
dc.subject music and drama activities ru_RU
dc.subject esthetic education ru_RU
dc.subject music theater actor ru_RU
dc.subject music directing ru_RU
dc.subject methodological and organizational skills ru_RU
dc.subject.classification 378.147.016:78 ru_RU
dc.title Методика підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics