Дисертацію присвячено проблемі методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музично-театрального мистецтва. Охарактеризовано сутність та зміст музично-театральної діяльності, визначено її естетико-виховну значущість, проаналізовано методичні проблеми підготовки майбутніх учителів музики до ефективного використання засобів музичного театру в естетико-виховному процесі школи.
Визначено та обґрунтовано критерії, показники, рівні підготовки студентів музичних спеціальностей до естетичного виховання учнівської молоді засобами музичного театру. Розроблено та апробовано поетапну методику підготовки майбутніх учителів музики до естетичного виховання школярів засобами музичного-театрального мистецтва.
The dissertation investigates the issue of ensuring methodological preparation of future music teachers to esthetic education of school students by means of music and drama. We have characterized the essence and content of music and drama activities, defined their esthetic educational significance and analyzed methodological problems of training future music teachers to use the music theater means efficiently in esthetic education.
We have determined and justified the criteria, indicators and levels of preparation of students majoring in music to educating school students esthetically by music theater means. We have developed and tested a step-by-step methodology of preparing future music teachers for esthetic education of school students by music and drama means.