Напрямок Fair Play в сучасному олімпійському русі має логічний зв'язок з історією змагань стародавніх греків і принципами
їх поведінки, що дійшли до нас із глибини століть, зокрема, були відображені в: "Кодексі честі олімпійців" Стародавньої Греції.
Історія сучасного олімпійського руху налічує понад стo років, проте, проблеми дотримання етики та механізм впровадження
олімпійських цінностей в практику спорту і повсякденне життя є актуальними і в наш час. Одним з основних факторів, який
дозволяє протидіяти негативним проявам у спорті, забезпечує популяризацію олімпійських ідей у світі, в тому числі
популяризує необхідність дотримання справедливих правил гри всіма учасниками спортивного руху є широке впровадження в
практику олімпійської освіти. Ефективність впровадження олімпійської освіти залежить від узгодженості роботи значного кола
організацій. Найбільш доступними шляхами введення етичних принципів в практику спорту і повсякденне життя шляхом
олімпійської освіти є: видавнича діяльність, проведення конференцій і семінарів, проведення наукових досліджень, спортивних
вікторин та святкових днів, наявність наочної агітації, залучення до агітаційної діяльності відомих спортсменів, тренерів,
робота зі засобами масової інформації.
Направление Fair play в современном олимпийском движении имеет логическую связь с историей соревнований древних
греков и принципами их поведения, которые дошли до нас из глубины веков, в частности, были отражены в: "Кодексе чести
олимпийцев". История современного олимпийского движения насчитывает более ста лет, однако, проблемы соблюдения этики
и механизм внедрения олимпийских ценностей в практику спорта и повседневную жизнь являются актуальными и в наши дни.
Одним из основных факторов, который позволяет противодействовать негативным проявлениям в спорте, обеспечивает
популяризацию олимпийских идей в мире, в том числе популяризирует необходимость соблюдения справедливых правил игры
всеми участниками спортивного движения является широкое внедрение в практику олимпийского образования.
Эффективность внедрения олимпийского образования зависит от согласованности работы значительного числа
организаций. Самыми доступными путями введения этических принципов в практику спорта и повседневную жизни через
олимпийское образование являются: издательская деятельность, проведение конференций и семинаров, проведение научных
исследований, спортивных викторин и праздничных дней, наличие наглядной агитации, привлечение к агитационной
деятельности известных спортсменов, тренеров, работа со средствами массовой информации.
Fair play in
modern Olympic movement have logic connection with a history of competitions of ancient Greeks and the principles of their behaviour
which have reached us from time immemorial: “the Code of honour of Olympians”. The history of modern Olympic movement totals more
than hundred years, however, problems of observance of ethics and mechanisms of introduction of Olympic values in practice of sport and
daily life are actual in our days too. Today sport, including Olympic, being a mirror of a modern society, absorb in itself and reflects its
features - positive and negative, but sport also can influence and, certainly, influences society. Historical events of last hundred years
accompanying modern Olympic movement are to this evident confirmation. One of the main backbone factors, allowing to counteract
negative displays in the sports, providing distribution of Olympic ideas in the world, including popularization of displays of morals, necessity
of observance of fair play rules by all participants of sports movement is wide introduction in practice of Olympic education. Efficiency of the
introduction mechanism of fair play principles in modern practice of sport is determined by results of work of the organizations and the
movements, actively conducting work by Olympic education. The most accessible ways of introduction of ethical principles in practice of
sport and daily life through Olympic education are: publishing, holding conferences and seminars, carrying out of scientific researches,
sports quizes and holidays, visual propaganda, attraction to propaganda activities of known sportsmen, trainers, work with mass media.