Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудницька, Людмила Валентинівна
dc.date.accessioned 2012-09-26T20:05:51Z
dc.date.available 2012-09-26T20:05:51Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Рудницька, Людмила Валентинівна. Методика вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Рудницька ; наук. кер. Г. Л. Токмань ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1354
dc.description.abstract У дисертації теоретично обґрунтовано та практично перевірено методичну систему вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури у педагогічному коледжі. Визначено критерії сформованості літературознавчо-стилістичної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Розроблено етапи відповідної педагогічної технології. Запропоновано методичні засади вивчення індивідуального стилю залежно від жанрової природи твору, доповнено типологію занять. Введено до системи роботи словесника інноваційні методи і прийоми навчання, які сприяють засвоєнню теоретико-літературних знань про індивідуальний стиль; формуванню умінь визначати стильові риси творчості письменника; тлумачити конкретику художнього тексту; встановлювати діалогічні взаємозв’язки з іншими видами мистецтва, літературною традицією, напрямом; використовувати набуті знання і вміння у фаховій діяльності вчителя початкової школи. ru_RU
dc.description.abstract Methodological system of study of writer’s individual style on Ukrainian literature classes in teacher’s training school is theoretically proved and practically checked in the dissertation. Criteria of forming of future primary school teacher’s literature studying competence are concluded. Stages of corresponding pedagogical technologies are developed. Methodological basis of studying of individual style, according to genre nature of composition, is proposed and completed with studying typology. Innovation teaching ways and methods, which help adoption of literature theory knowledge about individual style; forming abilities to define artist’s creative work style features; explaining the concrete definition of composition; establishing dialogical relations with other kinds of arts, literature tradition and direction; use obtained knowledge and abilities in professional teacher’s activity in primary school are integrated into linguist’s work. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject індивідуальний стиль письменника ru_RU
dc.subject літературознавчо-стилістична компетенція ru_RU
dc.subject мовно-виражальні засоби ru_RU
dc.subject цілісність художнього тексту ru_RU
dc.subject фахова спрямованість ru_RU
dc.subject інноваційні методи і прийоми навчання ru_RU
dc.subject інтерпретація ru_RU
dc.subject individual artist’s style ru_RU
dc.subject literature study competence ru_RU
dc.subject , language expressing methods ru_RU
dc.subject completeness of composition ru_RU
dc.subject professional orientation ru_RU
dc.subject innovation methods and ways of teaching ru_RU
dc.subject interpretation ru_RU
dc.subject.classification 811.161.2:82 – 1/9] 377.8 ru_RU
dc.title Методика вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури в педагогічному коледжі ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу