У дисертації теоретично обґрунтовано та практично перевірено методичну систему вивчення індивідуального стилю письменника на заняттях з української літератури у педагогічному коледжі.
Визначено критерії сформованості літературознавчо-стилістичної компетентності у майбутніх учителів початкової школи. Розроблено етапи відповідної педагогічної технології. Запропоновано методичні засади вивчення індивідуального стилю залежно від жанрової природи твору, доповнено типологію занять.
Введено до системи роботи словесника інноваційні методи і прийоми навчання, які сприяють засвоєнню теоретико-літературних знань про індивідуальний стиль; формуванню умінь визначати стильові риси творчості письменника; тлумачити конкретику художнього тексту; встановлювати діалогічні взаємозв’язки з іншими видами мистецтва, літературною традицією, напрямом; використовувати набуті знання і вміння у фаховій діяльності вчителя початкової школи.
Methodological system of study of writer’s individual style on Ukrainian literature classes in teacher’s training school is theoretically proved and practically checked in the dissertation.
Criteria of forming of future primary school teacher’s literature studying competence are concluded. Stages of corresponding pedagogical technologies are developed. Methodological basis of studying of individual style, according to genre nature of composition, is proposed and completed with studying typology.
Innovation teaching ways and methods, which help adoption of literature theory knowledge about individual style; forming abilities to define artist’s creative work style features; explaining the concrete definition of composition; establishing dialogical relations with other kinds of arts, literature tradition and direction; use obtained knowledge and abilities in professional teacher’s activity in primary school are integrated into linguist’s work.