Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, В. К.
dc.contributor.author Миколаєнко, А. Є.
dc.date.accessioned 2017-04-20T08:35:16Z
dc.date.available 2017-04-20T08:35:16Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Сидоренко В. К. Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти / В. К. Сидоренко, А. Є. Миколаєнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 65-71 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13542
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні підходи до систематизації понять, умінь і навичок в змісті професійно-технічної освіти. Показано вплив такої систематизації на можливості якнайповнішої реалізації міжпредметних зв’язків та інтеграційних підходів у навчальному процесі. Результати проведеної роботи можуть стати основою для розробки ефективних методик навчання, спрямованих на успішне засвоєння учнями понять і формування в них умінь і навичок. ua
dc.description.abstract Рассмотрены теоретические подходы к систематизации понятий, умений и навыков в содержании профессионально-технического образования. Показано влияние такой систематизации на возможности наиболее полной реализации межпредметных связей та интеграционных подходов в учебном процессе. Результаты проведенной работы могут стать основанием для разработки эффективных методик обучения, направленных на успешное усвоение учащимися понятий и формирование у них умений и навыков. ua
dc.description.abstract Theoretical approaches are considered to systematization of concepts, abilities and navi-chek in maintenance of profesiyno-tekhnichnoy education. Influencing of such systematization is shown on possibility of the most complete realization of intersubject connections and approaches of integrations in an educational process. Conducted job performances can become basis for development of effective methods of studies, directed on the successful mastering the students of concepts and forming in them of abilities and skills. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject принцип систематичності ua
dc.subject система понять ua
dc.subject умінь і навичок ua
dc.subject теоретичне і виробниче навчання ua
dc.subject спеціальний навчальний предмет ua
dc.subject содержание обучения ua
dc.subject принцип системности ua
dc.subject система понятий ua
dc.subject умений и навыков ua
dc.subject теоретическое и производственное обучение ua
dc.subject специальный учебный предмет ua
dc.subject table of contents of studies ua
dc.subject principle of systematic character ua
dc.subject system of po-nyat' [system of concepts] ua
dc.subject abilities and skills ua
dc.subject theoretical and production studies ua
dc.subject special educational object ua
dc.subject.classification 377 ua
dc.title Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійно-технічної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу