ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Медведовська, Т. П. | |
dc.date.accessioned | 2017-04-14T08:28:57Z | |
dc.date.available | 2017-04-14T08:28:57Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Медведовська Т. П. Роль та значення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в Україні в контексті Болонського процесу / Т. П. Медведовська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 49-52 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13512 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано тлумачення поняття «самоосвіта» у педагогічному аспекті та обґрунтовано його зміст у контексті навчання студентів у вищих навчальних закладах. Досліджено роль самоосвіти в процесі професійної підготовки фахівців у ВНЗ в Україні в умовах Болонського процесу. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализировано значение понятия «самообразования» в педагогическом аспекте и обосновано его содержание в контексте обучения студентов в высших учебных заведениях. Исследована роль самообразования в процессе профессиональной подготовки специалистов в ВУЗах Украины в условиях Болонского процесса. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights pedagogical aspects of interpretation of self-educational concept and its content is substantiated at the contents of student education in the higher education. The role of self-educational in the process of professional training of specialists in Ukrainian universities in the Bologna process has been investigated. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | самоосвіта | ua |
dc.subject | професійна підготовка фахівців | ua |
dc.subject | фундаменталізація освіти | ua |
dc.subject | концепції випереджальної освіти | ua |
dc.subject | Болонський процес | ua |
dc.subject | самообразование | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка специалистов | ua |
dc.subject | фундаментализация образования | ua |
dc.subject | концепція опережающего образования | ua |
dc.subject | Болонский процесс | ua |
dc.subject | self-educational concept | ua |
dc.subject | professional training of specialists | ua |
dc.subject | fundamentalization of education | ua |
dc.subject | the concept of advancing education | ua |
dc.subject | the Bologna process | ua |
dc.subject.classification | 378.1(477) | ua |
dc.title | Роль та значення самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в Україні в контексті Болонського процесу | ua |
dc.type | Article | ua |