Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Особов, І. П.
dc.date.accessioned 2017-04-13T09:04:26Z
dc.date.available 2017-04-13T09:04:26Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Особов І. П. Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесі / І. П. Особов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 93-96 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13466
dc.description.abstract У статті зосереджено увагу на можливості використання творчих завдань як одного із засобів розвитку креативності у студентів гуманітарних спеціальностей у вузівському навчальному процесі. Розглядається класифікація творчих завдань, наводяться приклади їх вирішення за допомогою інформаційно- комунікаційних технологій. Формулюються ключові вимоги, що висуваються до творчих завдань. ua
dc.description.abstract В статье сосредотачивается внимание на возможности использования творческих задач как одного из средств развития креативности у студентов гуманитарных специальностей в вузовском учебном процессе. Рассматривается классификация творческих задач, приводятся их примеры и решения при помощи использования информационно-коммуникационных технологий. Формулируются ключевые требования, предъявляемыек [предъявляемыех] творческим задачам. ua
dc.description.abstract The paper focuses attention on the possibility of using creative tasks as а means of developing creativity in students of humanitarian specialties in university teaching. We consider а classification of creative tasks, they are examples and solutions through the use of information and communication technologies. We formulate the key requirements for creative tasks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject креативність ua
dc.subject творче завдання ua
dc.subject творчість ua
dc.subject дивергентне мислення інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject креативность ua
dc.subject творческая задача ua
dc.subject творчество ua
dc.subject дивергентное мышление ua
dc.subject информационно- коммуникационные технологии ua
dc.subject creativity ua
dc.subject creative task ua
dc.subject divergent thinking ua
dc.subject information and communication technology ua
dc.subject.classification 378.091.33 : 378.015.31 ua
dc.title Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних дисциплін спеціальностей у вузівському навчальному процесі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу