Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні умови професійного розвитку шкільних бібліотекарів у системі післядипломної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чепурченко, О. В.
dc.date.accessioned 2017-04-12T10:35:04Z
dc.date.available 2017-04-12T10:35:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Чепурченко О. В. Педагогічні умови професійного розвитку шкільних бібліотекарів у системі післядипломної освіти / О. В. Чепурченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 18 (28). - С. 156-160 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13432
dc.description.abstract У статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови професійного розвитку шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти. ua
dc.description.abstract В статье определены о обоснованы педагогические условия профессионального развития школьных библиотекарей в системе последипломного педагогического образования. ua
dc.description.abstract The article identified and validated pedagogical conditions for professional development of school librarians in the system of postgraduate teacher education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject безперервність ua
dc.subject варіативність ua
dc.subject інтерактивність ua
dc.subject практикоорєнтовний характер навчання ua
dc.subject випереджувальна спрямованість навчання ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject непрерывность ua
dc.subject вариативность ua
dc.subject интерактивность ua
dc.subject практикоориентированный характер обучения ua
dc.subject опережающая направленность обучения ua
dc.subject professional development ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject continuity ua
dc.subject variability ua
dc.subject interactivity ua
dc.subject practice-oriented nature of learning ua
dc.subject anticipatory orientation training ua
dc.subject.classification 37.013.83 ua
dc.title Педагогічні умови професійного розвитку шкільних бібліотекарів у системі післядипломної освіти ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics