Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Креативність як умова успішної професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Донченко, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2017-04-11T13:21:17Z
dc.date.available 2017-04-11T13:21:17Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Донченко О. С. Креативність як умова успішної професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу / О. С. Донченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 129-135 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13396
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування креативності вихователя дошкільного навчального закладу як якості, необхідної для успішного здійснення професійної діяльності, що визначено специфікою педагогічної діяльності та інноваційними тенденціями розвитку дошкільної освіти. Автор розкриває основні підходи до сутності педагогічної творчості. Готовність до педагогічної творчості розглядається в залежності від рівня сформованості у педагога креативності. Здійснено аналіз понять «творчість» і «креативність», визначено їх основні відмінності. Розглянуто традиційні погляди на феномен педагогічної креативності, яка визначається як багатоаспектна і системна особистісна якість. Особливу увагу приділено визначенню місця і напрямів прояву креативності в професійній діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. ua
dc.description.abstract The article describes the problem of forming creative educator preschool educational establishment as the quality needed for the successful implementation of professional activity as determined specificity pedagogical activities and innovative tendencies of development preschool education. The author reveals the basic approaches to the essence of pedagogical creativity. Willingness to pedagogical creativity is seen as a function of the level formation educator’s creativity. The concept of «creation» and «creativity» are analyzed, their basic differences are defined. The traditional views on the phenomenon of pedagogical creativity are considered. Pedagogical creativity defined as multifaceted and systematic personal qualities. Attention is drawn to a specific location and directions manifestations of creativity educator’s professional activities. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема формирования креативности воспитателя дошкольного образовательного учреждения как качества, необходимого для успешного осуществления профессиональной деятельности, что определено спецификой педагогической деятельности и инновационными тенденциями развития дошкольного образования. Автор раскрывает основные подходы к сущности педагогического творчества. Готовность к педагогическому творчеству рассматривается в зависимости от уровня сформированости у педагога креативности. Осуществлен анализ понятий «творчество» и «креативность», определены их основные отличия. Рассмотрены традиционные взгляды на феномен педагогической креативности, которая определяется как многоаспектное и системное личностное качество. Особое внимание уделено определению места и направлений проявления креативности в профессиональной деятельности воспитателя дошкольного образовательного учреждения. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject творчість ua
dc.subject креативність ua
dc.subject педагогічна творчість ua
dc.subject педагогічна креативність ua
dc.subject ігрова діяльність ua
dc.subject індивідуалізація ua
dc.subject диференціація ua
dc.subject розвиваюче середовище ua
dc.subject creation ua
dc.subject creativity ua
dc.subject pedagogical creation ua
dc.subject pedagogical creativity ua
dc.subject playing activity ua
dc.subject ndividualization ua
dc.subject differentiation ua
dc.subject developmental environment ua
dc.subject творчество ua
dc.subject креативность ua
dc.subject педагогическое творчество ua
dc.subject педагогическая креативность ua
dc.subject игровая деятельность ua
dc.subject индивидуализация ua
dc.subject дифференциация ua
dc.subject развивающая среда ua
dc.subject.classification 371.134: 373.2 ua
dc.title Креативність як умова успішної професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics