ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Кидалова, Марина Николаевна | |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T13:13:31Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T13:13:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Кидалова М. Н. Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков / М. Н. Кидалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 149-158 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13392 | |
dc.description.abstract | В статье актуализирована проблема сопровождения эмоционального развития в подростковом возрасте в контексте директивных и гуманистических перспектив. Необходимость применения фасилитации как гуманистического подхода в работе с эмоциональными барьерами подростков с учетом их специфики обосновывается посредством создания комплекса благоприятных условий для социализированного переживания условно отрицательных явлений вроде эмоциональных барьеров. | ua |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему супроводу емоційного розвитку у підлітковому віці в контексті директивних і гуманістичних перспектив. Необхідність застосування фасилітації як гуманістичного підходу в роботі з емоційними бар'єрами підлітків з урахуванням їх специфіки обґрунтовується через створення комплексу сприятливих умов для соціалізованого переживання умовно негативних явищ на кшталт емоційних бар'єрів. | ua |
dc.description.abstract | The specific of displaying of emotional barriers in teens determined the search of such correction approach in work with them, which would be adequate to age situation of development. According to this purpose, there is given the argued comparison of prerogatives of directive and facilitative approaches; the analysis of meaningfulness of experiencing of emotional barriers by teenagers in the context of front-rank conceptions is given. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | эмоциональный барьер | ua |
dc.subject | психологический барьер | ua |
dc.subject | психологическая защита | ua |
dc.subject | психоиммунная система | ua |
dc.subject | психологическое здоровье | ua |
dc.subject | переходный период развития | ua |
dc.subject | условия неопределенности | ua |
dc.subject | личностные изменения | ua |
dc.subject | эмоциональный интеллект | ua |
dc.subject | эмоциональная зрелость | ua |
dc.subject | гуманистический подход | ua |
dc.subject | директивное сопровождение | ua |
dc.subject | фасилитация эмоционального развития | ua |
dc.subject | емоційний бар'єр | ua |
dc.subject | психологічний бар'єр | ua |
dc.subject | психологічний захист | ua |
dc.subject | психоімунна система | ua |
dc.subject | психологічне здоров'я | ua |
dc.subject | перехідний період розвитку | ua |
dc.subject | умови невизначеності | ua |
dc.subject | особистісні зміни | ua |
dc.subject | емоційний інтелект | ua |
dc.subject | емоційна зрілість | ua |
dc.subject | гуманістичний підхід | ua |
dc.subject | директивний супровід | ua |
dc.subject | фасилітація емоційного розвитку | ua |
dc.subject | emotional barriers | ua |
dc.subject | psychological defense | ua |
dc.subject | psychological barriers | ua |
dc.subject | psychological immune system | ua |
dc.subject | mental health | ua |
dc.subject | transition of the conditions of uncertainty | ua |
dc.subject | personality changes | ua |
dc.subject | emotional intelligence | ua |
dc.subject | emotional maturity | ua |
dc.subject | humanistic approach | ua |
dc.subject | directory assistance | ua |
dc.subject | facilitation of emotional development | ua |
dc.subject.classification | 159.942::159.92-053.6 | ua |
dc.title | Фасилитация эмоционального развития: гуманистические и директивные перспективы работы с эмоциональными барьерами подростков | ua |
dc.type | Article | ua |