ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кулеша, Наталія Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T07:56:34Z | |
dc.date.available | 2017-04-11T07:56:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Кулеша Н. П. Умови соціально-психологічної адаптації студентів із дистантних сімей до навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 189-196 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13340 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено умови соціально-психологічної адаптації студентів із дистантних сімей до навчання у вищому навчальному закладі. Автор аналізує роботи дослідників у цій галузі, визначає всі фактори, які впливають на адаптацію студентів у ВНЗ. Репрезентуються основні соціальні та індивідуально-особистісні чинники адаптації студентів до навчання. У статті автором з'ясовується, що соціальні та індивідуально-особистісні чинники в рівній мірі впливають на студентів-першокурсників в цілому. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещены условия социально-психологической адаптации студентов с дистантных семей к обучению в высшем учебном заведении. Автор анализирует работы исследователей в этой области, определяет все факторы, которые влияют на адаптацию студентов в ВУЗе, условно разделяя их на две группы: социальные и индивидуально-личностные. Социальные факторы - это факторы, связанные с семьей (материальное положение семьи, социально-экологическое происхождение студента, взаимоотношения в семье, новая дидактическая ситуация, личность преподавателя, общения в студенческой группе). Индивидуально-личностные факторы - это особенность характера, психическое здоровье, учебная мотивация, профессиональный интерес и другие. В статье автором выясняется, что социальные и индивидуально-личностные факторы в равной степени влияют на студентов-первокурсников в целом. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights the conditions of social and psychological adjustment of students with distant family to study at university. The author analyzes the work of researchers in this area, determine all the factors that influence adaptation to high school students, roughly dividing them into two groups: social and individual personality. Social factors - factors associated with family (family financial situation, social and environmental origin student relationships in the family, a new didactic situation, personality teacher communication in the student group). Individual personal factors - a feature of temperament, mental health, academic motivation, and other professional interest. The author finds that the social and individual personality factors equally affect first-year students in general. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | адаптація | ua |
dc.subject | студент | ua |
dc.subject | дистантна сім’я | ua |
dc.subject | навчання | ua |
dc.subject | adaptation | ua |
dc.subject | student | ua |
dc.subject | distant family study | ua |
dc.subject | адаптация | ua |
dc.subject | студент | ua |
dc.subject | дистантная семья | ua |
dc.subject | учение | ua |
dc.subject.classification | 378.14 | ua |
dc.title | Умови соціально-психологічної адаптації студентів із дистантних сімей до навчання у вищому навчальному закладі | ua |
dc.type | Article | ua |