Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування функціонального та психофізіологічного стану організму студенток в процесі фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, Г. В.
dc.contributor.author Бринзак, В. П.
dc.contributor.author Тимошкин, В. М.
dc.date.accessioned 2017-04-07T08:53:50Z
dc.date.available 2017-04-07T08:53:50Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Клименко Г. В. Формування функціонального та психофізіологічного стану організму студенток в процесі фізичного виховання / Г.В. Клименко, В. П. Бринзак, В. М. Тимошкин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Вип. 3 (58) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – C. 57-60 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13281
dc.description.abstract В статті наводяться результати змін функціонального та психофізіологічного стану організму студенток, які на протязі навчального року проводили заняття з фізичного виховання (ФВ) на основі урахування фізіологічних змін, які відбуваються в жіночому організмі на протязі менструального циклу (МЦ). У відповідності до результатів самоконтролю регулювали обсяг та інтенсивність фізичних вправ в процесі ФВ згідно фаз МЦ. Результати двоетапного анкетування, психофізіологічного тестування та аналізу щоденників показали ефективність використаних методологічних підходів до процесу ФВ студенток. ua
dc.description.abstract В статье приводятся результаты изменений функционального состояния организма студенток, которые на протяжении учебного года проводили занятия по физическому воспитанию (ФВ) на основе учета физиологических изменений, происходящих в женском организме в течение менструального цикла (МЦ). В соответствии с результатами самоконтроля регулировали объем и интенсивность физических упражнений в процессе ФВ согласно фазам МЦ. Результаты двухэтапного анкетирования, психофизиологическое тестироване и анализ дневников показали эффективность использованных методологических подходов к процессу ФВ студенток. ua
dc.description.abstract The article presents the results of changes in the functional state of an organism of woman-students who during the school year, held classes in physical education (PE) by taking into account the physiological changes that occur in the female body during the menstrual cycle (MC). In accordance with the results of self-regulate the amount and intensity of exercise in the PE in accordance with the phases of the MC. The results of a two-stage survey, psychophysiological testing and analysis of the diaries showed the effectiveness of the methodological approach used in the process of PE woman-students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject студентки ua
dc.subject менструальний цикл ua
dc.subject самооцінка ua
dc.subject студентки ua
dc.subject менструальный цикл ua
dc.subject самооценка ua
dc.subject woman-students ua
dc.subject menstrual cycle ua
dc.title Формування функціонального та психофізіологічного стану організму студенток в процесі фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу