Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лящ, Оксана Павлівна
dc.date.accessioned 2017-04-06T13:14:46Z
dc.date.available 2017-04-06T13:14:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лящ О. П. Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості / О. П. Лящ // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 210-216 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13269
dc.description.abstract У статті розглядається емоційний інтелект як складний особистісний конструкт. Розглянуто детермінанти розвитку емоційного інтелекту. Розвиток емоційного інтелекту розглядається у двох аспектах: у плані вивчення онтогенетичних змін у здібностях до розуміння та управління емоціями і в контексті цілеспрямованого (тренінгового) впливу на розвиток окремих сторін емоційного інтелекту. Відзначається, що в якості теоретичних підстав для програм розвитку емоційного інтелекту можуть виступити гуманістичний, поведінковий і когнітивний напрямки. ua
dc.description.abstract In article the emotional intelligence as difficult personal construct is considered. Determinants of development of emotional intelligence are considered. Development of emotional intelligence is considered in two aspects: in respect of studying the vital of changes in abilities to understanding and management of emotions and in the context of purposeful (training) impact on development of the separate parties of emotional intelligence. It is noted that the directions can act as the theoretical bases for programs of development of emotional intelligence humanistic, behavioral and cognitive. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается эмоциональный интеллект как сложный личностный конструкт. Рассмотрены детерминанты развития эмоционального интеллекта. Развитие эмоционального интеллекта рассматривается в двух аспектах: в плане изучения онтогенетических изменений в способностях к пониманию и управлению эмоциями и в контексте целенаправленного (тренингового) воздействия на развитие отдельных сторон эмоционального интеллекта. Отмечается, что в качестве теоретических оснований для программ развития эмоционального интеллекта могут выступить гуманистический, поведенческий и когнитивный направления. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційний інтелект ua
dc.subject розвиток емоційного інтелекту ua
dc.subject біологічні фактори розвитку ua
dc.subject соціальні фактори розвитку ua
dc.subject тренінг ua
dc.subject emotional intelligence ua
dc.subject development of emotional intelligence ua
dc.subject biological factors of development ua
dc.subject social factors of development ua
dc.subject training ua
dc.subject эмоциональный интеллект ua
dc.subject развитие эмоционального интеллекта ua
dc.subject биологические факторы развития ua
dc.subject социальные факторы развития ua
dc.subject тренинг ua
dc.subject.classification 159.942 ua
dc.title Детермінанти та можливості формування емоційного інтелекту особистості ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics