Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аналіз наукових підходів до вивчення фрустрації особистості студента

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стеценко, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2017-04-05T13:13:46Z
dc.date.available 2017-04-05T13:13:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Стеценко А. І. Аналіз наукових підходів до вивчення фрустрації особистості студента / А. І. Стеценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 260-266 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13248
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню наукових підходів до вивчення фрустрації. Визначено поняття «фрустрації», «фрустратора» і «фрустраційної ситуації». Охарактеризовано особливості виникнення фрустрації в студентському віці. У роботі представлений аналіз науково-теоретичних підходів до вивчення феноменів фрустрації і акцентуацій характеру особистості на різних етапах онтогенезу і в студентському віці, розкрито вплив фрустрації на особистісний розвиток студента з акцентуація характеру. Визначено особливості фрустраціних реакцій, ступінь фрустрованості і рівні фрустрації студентів з різними акцентуаціями характеру. В цілому теоретичний аналіз показав, що на сьогоднішній день в науковій думці відсутні фундаментальні дослідження особливостей стану фрустрації у студентів. ua
dc.description.abstract The article investigates scientific approaches to the study of frustration. The concept of "frustration", "frustrator" and "frustration of the situation." The basic causes of frustration in the student's age. The article contains analysis of scientific and theoretical approaches to the study of phenomena and frustration character accentuations individual at different stages of ontogeny and the student's age, disclosed the impact of frustration on the personal development of the student's character accentuation. The features frustration reactions as frustrovanosti level of frustration and students with different character accentuation. In general, theoretical analysis shows that to date in scientific thought no fundamental studies of the state of frustration among students. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию научных подходов к изучению фрустрации. Определено понятие «фрустрации», «фрустратора» и «фрустрационных ситуации». Охарактеризованы особенности возникновения фрустрации в студенческом возрасте. В работе представлен анализ научно-теоретических подходов к изучению феноменов фрустрации и акцентуаций характера личности на разных этапах онтогенеза и в студенческом возрасте, раскрыто влияние фрустрации на личностное развитие студента с акцентуация характера. Определены особенности фрустрационная реакций, степень фрустрованости и уровне фрустрации студентов с различными акцентуация характера. В целом теоретический анализ показал, что на сегодняшний день в научной мысли отсутствуют фундаментальные исследования особенностей состояния фрустрации у студентов. ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фрустрація ua
dc.subject фрустратор ua
dc.subject фрустрационная ситуація ua
dc.subject науковий підхід ua
dc.subject frustration ua
dc.subject frustrator ua
dc.subject frustration situation ua
dc.subject scientific approach ua
dc.subject фрустрация ua
dc.subject фрустратор ua
dc.subject фрустрационная ситуация ua
dc.subject научный подход ua
dc.subject.classification 159.923-057.87:001.891:378 ua
dc.title Аналіз наукових підходів до вивчення фрустрації особистості студента ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics