Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади формування комунікативної компетенції у підлітковому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бікус, Оксана Олександрівна
dc.contributor.author Волошина, Валентина Віталіївна
dc.date.accessioned 2017-04-04T10:30:09Z
dc.date.available 2017-04-04T10:30:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бікус О. О. Теоретичні засади формування комунікативної компетенції у підлітковому віці / О. О. Бікус, В. В. Волошина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 17-23 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13178
dc.description.abstract У статті здійснений теоретичний аналіз засад формування комунікативної компетенції особистості підліткового віку; подано визначення поняття «комунікативна компетенції»; схарактеризовано специфіку складових комунікативної компетенції та їх формування у підлітків в межах соціально-психологічного тренінгу. ua
dc.description.abstract In this article the author analyzed the theoretical bases of communicative competence in adolescence, given the definition of communicative competence describes the main components of communicative competence in adolescence outlines the main features of communicative competence in adolescence, research scientists conducted an analysis within the abovementioned problem focuses on the factors and conditions conducive to the development and formation of communicative competence in adolescence, emphasizes the role of socio-psychological training in formation of communicative competence of adolescents. ua
dc.description.abstract В статье автором проанализированы теоретические основы формирования коммуникативной компетенции в подростковом возрасте; дано определение коммуникативной компетенции; описаны основные составляющие коммуникативной компетенции в подростковом возрасте; рассматриваются основные особенности коммуникативной компетенции в подростковом возрасте; охарактеризованы условия, способствующие развитию и формированию коммуникативной компетенции подростка в процессе социально- психологического тренинга. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject підлітковий вік ua
dc.subject чинники ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject соціально-психологічний тренінг ua
dc.subject communication ua
dc.subject adolescence ua
dc.subject factors ua
dc.subject development ua
dc.subject formation ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject training ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject общение ua
dc.subject подростковый возраст ua
dc.subject факторы ua
dc.subject развитие ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject соціально-психологический тренинг ua
dc.subject.classification 316.77 – 053.6 ua
dc.title Теоретичні засади формування комунікативної компетенції у підлітковому віці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу