ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бікус, Оксана Олександрівна | |
dc.contributor.author | Волошина, Валентина Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2017-04-04T10:30:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-04T10:30:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бікус О. О. Теоретичні засади формування комунікативної компетенції у підлітковому віці / О. О. Бікус, В. В. Волошина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 17-23 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13178 | |
dc.description.abstract | У статті здійснений теоретичний аналіз засад формування комунікативної компетенції особистості підліткового віку; подано визначення поняття «комунікативна компетенції»; схарактеризовано специфіку складових комунікативної компетенції та їх формування у підлітків в межах соціально-психологічного тренінгу. | ua |
dc.description.abstract | In this article the author analyzed the theoretical bases of communicative competence in adolescence, given the definition of communicative competence describes the main components of communicative competence in adolescence outlines the main features of communicative competence in adolescence, research scientists conducted an analysis within the abovementioned problem focuses on the factors and conditions conducive to the development and formation of communicative competence in adolescence, emphasizes the role of socio-psychological training in formation of communicative competence of adolescents. | ua |
dc.description.abstract | В статье автором проанализированы теоретические основы формирования коммуникативной компетенции в подростковом возрасте; дано определение коммуникативной компетенции; описаны основные составляющие коммуникативной компетенции в подростковом возрасте; рассматриваются основные особенности коммуникативной компетенции в подростковом возрасте; охарактеризованы условия, способствующие развитию и формированию коммуникативной компетенции подростка в процессе социально- психологического тренинга. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | комунікація | ua |
dc.subject | спілкування | ua |
dc.subject | підлітковий вік | ua |
dc.subject | чинники | ua |
dc.subject | розвиток | ua |
dc.subject | комунікативна компетентність | ua |
dc.subject | соціально-психологічний тренінг | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.subject | adolescence | ua |
dc.subject | factors | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | formation | ua |
dc.subject | communicative competence | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | коммуникация | ua |
dc.subject | общение | ua |
dc.subject | подростковый возраст | ua |
dc.subject | факторы | ua |
dc.subject | развитие | ua |
dc.subject | коммуникативная компетентность | ua |
dc.subject | соціально-психологический тренинг | ua |
dc.subject.classification | 316.77 – 053.6 | ua |
dc.title | Теоретичні засади формування комунікативної компетенції у підлітковому віці | ua |
dc.type | Article | ua |